"Мінскінтэркапс" - лепшы digital-брэнд 2019 года ў галіне фармацэўтыкі

"Мінскінтэркапс" - лепшы digital-брэнд 2019 года ў галіне фармацэўтыкі

На прэміі "Брэнд года-2019" кампанія Artox Media Digital Group у рамках намінацыі "Лепшы digital-брэнд: відэа" прызнала УП "Мінскінтэркапс" пераможцам у катэгорыі "Фармацэўтыка" за лепшы карпаратыўны YouTube-канал. У конкурсе былі адзначаны прадпрыемствы, якія актыўна выкарыстоўваюць самыя трэндавы інструменты прасоўвання ў інтэрнэце, у прыватнасці, відэа.

Аналітыкі AMDG падрыхтавалі даследаванне актыўнасці беларускіх брэндаў і кампаній у YouTube: метадалогія ўлічвала колькасць ролікаў, загружаных на той ці іншы канал, перыяд іх размяшчэння, сукупную колькасць праглядаў ролікаў і колькасць падпісчыкаў канала. Зыходзячы з гэтых параметраў, быў выведзены каэфіцыент актыўнасці відэаканала. Такім чынам, па выніках гэтага даследавання "Мінскінтэркапс" заняў першае месца за лепшы карпаратыўны канал на YouTube сярод фармацэўтычных брэндаў Рэспублікі Беларусь.

Па статыстыцы наш YouTube-канал паглядзела больш за 440 тысяч чалавек. Відэакантэнт як адзін з самых эфектыўных каналаў камунікацыі з аўдыторыяй працягвае набіраць усё большую вагу і прыцягваць усё большую колькасць кампаній. На канале прадстаўлены карпаратыўныя відэа, рэкламныя ролікі і меркаванні экспертаў, дзе спецыялісты ў сваёй галіне даюць экспертную ацэнку лекавых прэпаратаў "Мінскінтэркапс".

"Усё гэта павялічвае жаданне карыстальніка мець зносіны з кампаніяй у любы час з любога месца, тым самым ствараючы новую экасістэму, якую мы ўпэўнена называем будучыняй і якая ўжо стала нашай рэальнасцю. Нам прыемна адзначыць, што ўдзельнікі конкурсу "Брэнд года" штогод ўкараняюць у сваю працу новыя тэхналогіі, ствараюць унікальныя прадукты, перабудоўваюць бізнес-працэсы, падымаючы наша жыццё на зусім іншы ўзровень — узровень будучыні", — адзначылі арганізатары прэміі.

Кампанія "Мінскінтэркапс" дзякуе за высокую ацэнку сваёй працы і будзе надалей адпавядаць гэтай высокай планцы і працягваць развіваць свой YouTube-канал як адзін з самых прагрэсіўных інструментаў інтэрнэт-маркетынгу.

IMG_99кекуе16.JPG