На прэміі "Брэнд
Аналітыкі AMDG падрыхтавалі даследаванне актыўнасці беларускіх брэндаў і кампаній у YouTube: метадалогія ўлічвала колькасць ролікаў, загружаных на той ці іншы канал, перыяд іх размяшчэння, сукупную колькасць праглядаў ролікаў і колькасць падпісчыкаў канала. Зыходзячы з гэтых параметраў, быў выведзены каэфіцыент актыўнасці відэаканала. Такім чынам, па выніках гэтага даследавання "Мінскінтэркапс" заняў першае месца за лепшы карпаратыўны канал на YouTube сярод фармацэўтычных брэндаў Рэспублікі Беларусь.
Па статыстыцы наш
"Усё гэта павялічвае жаданне карыстальніка мець зносіны з кампаніяй у любы час з любога месца, тым самым ствараючы новую экасістэму, якую мы ўпэўнена называем будучыняй і якая ўжо стала нашай рэальнасцю. Нам прыемна адзначыць, што ўдзельнікі конкурсу "Брэнд года" штогод ўкараняюць у сваю працу новыя тэхналогіі, ствараюць унікальныя прадукты, перабудоўваюць
Кампанія "Мінскінтэркапс" дзякуе за высокую ацэнку сваёй працы і будзе надалей адпавядаць гэтай высокай планцы і працягваць развіваць свой